Новини
Головна » Статті » Мої статті |
Весна непомітною і тихою ходою завітала до нас. Як ми всі скучили за її теплим сонячним промінням та свіжим вітерцем. Оновлюється природа, веселіше защебетали птахи. Зима ще прагне нагадати про себе ранковими приморозками та її сила щодня слабшає. Природа потребує нашого захисту і саме від нас залежить вона зараз! Традиційно у школі 12 квітня 2018 року пройшов місячник Довкілля. Заходи проводились згідно плану. Протягом місяця учні та працівники школи дбали про чистоту і порядок на шкільному подвір’ї та прилеглих до нього територій. Впродовж місяця проходили різноманітні заходи: акція «Первоцвіти просять захисту», акція «Посади дерево і збережи його», урочисте свято «День зустрічі птахів». Діти виготовляли і розвішували на деревах шпаківні. Педагог-організатор разом з учнями надали допомогу одиноким жителям села, ветеранам педагогічної праці. Відбувся фотоконкурс до Всеукраїнського Дня довкілля. Класними керівниками проводилися тематичні уроки «Збережемо світ навколо нас», бесіди з метою формування екологічного світогляду учнів. Упродовж березня-квітня було обрізано і побілено дерева, та насаджено нові. Учителі, учні та техпрацівники прибрали шкільне подвір’я та прилеглу територію, впорядкували спортивний майданчик, доріжки. Не залишилися поза увагою і квітники. Серед учасників панував гарний настрій, адже діти дуже люблять заходи, де вони можуть проявити себе з іншої сторони, де досхочу можна поспілкуватись із однокласниками та своїми вчителями. На лінійці директор школи Кравченко О.В. підсумував результати проведеної роботи, відзначив найбільш активних учасників весняної толоки. Було зазначено, що проведення таких заходів дає можливість згуртувати молодь, формувати екологічну культуру підростаючого покоління і гуманно ставитись до довкілля, виробляє вміння працювати колективно. Адміністрація школи висловлює щиру подяку вчителям, учням і батькам, техперсоналу за допомогу в організації та проведенні шкільної толоки! | |
Переглядів: 317 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0 | |