Каталог файлів
Головна » Файли » МО » МО початкових класів |
Відкритий урок у 1 класі
[ · Викачати видалено () ] | 12.05.2013, 13:26 |
Урок № ______ (читання) Тема. М. Коцюбинський. Казка «Про двох цапків та двох кізочок» Мета: ознайомити учнів з казкою М. Коцюбинського «Про двох цапків та двох кізочок»; формувати вміння правильно, виразно, свідомо читати, давати повні відповіді на запитання; розвивати пізнавальні та творчі здібності, інтереси школярів, усне мовлення, логічне мислення; виховувати повагу одне до одного, бажання бути добрими, чемними. Обладнання: комп’ютерна презентація до уроку, предметні малюнки, ілюстрації до казок, схеми. Хід уроку I. Організаційний момент Учитель перевіряє наявність у дітей на партах необхідного приладдя, готовність учнів до уроку. Девіз уроку: Слайд №2 Пролунав дзвінок, Починаємо урок, Працювати будем добре, Щоб почути у кінці, Що у нашім першім класі Діти просто молодці. ─Діти, посміхніться сонечку, один одному, мені, і з приємним настроєм розпочинаємо урок. Слайд №3 - Зараз подивіться на план уроку. Як бачите – він деформований, тобто розміщений не тій послідовності. А як ви думаєте, за яким планом уроку ми будемо працювати? (передбачення дітей) Слайд №4 - А тепер подивіться на цей план. Ось саме за цим планом ми і будемо працювати. ІІ. Очікування від уроку. Слайд №5 ( - Якщо є у плані уроку мовна зарядка, то ми попрацюєм над вимовою звуків, диханням. - Якщо є робота над новим матеріалом, то ми дізнаємось щось нове. - Якщо є словникова робота, то ми опрацюємо нові слова, з’ясуємо їх значення.) - Якщо є вправа «Ми- актори», то цей урок мене буде вчити бути актором. - Якщо є робота в парах, то я вчитимусь працювати в парі. - Цей урок мене вчитиме висловлювати думки, читати. - Якщо є у нас робота з новим матеріалом, то ми дізнаємось щось нове.) ІІІ. Мовна зарядка. Розвиток мовного дихання. Слайд №6 ─ Зараз, діти, ми підготуємося до вимови звуків. Щоб ротик був слухняним, зробимо мовну зарядку. Вітерець у лісі: ш-ш-ш . Повзе вуж у траві: с-с-с . Прилетів жук: ж-ж-ж . Заспівав комарик: з-з-з . За-за-за - дідова коза . Зу-зу-зу - я пасу козу. Зі-зі-зі - а потім дам їсти козі. Здуйте кульбабу. Подуйте на гарячий чай. Покотіть олівець по парті одним подихом. Подуйте на пелюстки квітки, що на долонці. Слайд №7 IV. Гра «Блискавка» - Уважно дивіться на монітор, швидко читайте слова, намагаючись їх запам’ятать. Слайд №8 - Хто запам’ятав? (Казка - вигадка, та в ній, щось повчальне розумій) Слайд №9 V. Повідомлення теми та завдань уроку — Отже, тема уроку «Казка - вигадка, та в ній, щось повчальне розумій» Український народ склав чимало віршів, загадок, казок про тварин. Сьогодні ви ознайомитесь з авторською казкою, тобто написаною письменником. А про кого буде ця казочка, здогадайтесь, дивлячись на ці малюночки. Слайд №10. «Про двох цапків ». Всім відоме прислів’я: «Казка вчить, як на світі жить». Цікаво, чого ж прагнув навчити своїх читачів автор цієї казки М. Коцюбинський? Слайд №11 VІ. Вивчення нового матеріалу. 1. Слухання казки із аудіозапису. Слайд №12 - Як ви думаєте, що ж було далі? (відповіді дітей) ( слухаю відповіді дітей і включаю запис далі) прод. Слайд №12 - Ось така казочка. Яке ж враження на вас справили цапки? - Тобі вони сподобались? 2. Фізкультхвилинка - Покажіть, а як пересуваються цапки? (стрибаючи) (діти стрибають на місці) 3.Словникова робота. Робота за Букварем (с. 148). Читання казки учнями - Зараз ви один раз прочитаєте текст і знайдете незрозумілі слова. Слайд № 13 (читання «Луною») Перебратися ступили кладка посередині заждати вузький Вчитель пояснює значення слів: перебратися – перейти, подолати; кладка – невеличкий місток; заждати – почекати. — Що хотіли зробити цапки? 4) Відтворення змісту прочитаного з елементами вибіркового читання — Якого кольору були цапки? — Які наміри були в цапків? — Якою була кладка? — Як повелися цапки під час зустрічі? — Чим закінчилась їх зустріч? Фізкультхвилинка Цап меле, цап меле, Коза насипає. А маленьке козенятко На скрипочці грає. 5) Вправа «Ми – актори» Слайд №14 - Покажіть, як зустрілися двоє цапиків і що з ними відбулося. 6) Робота в парах. а) Читання ланцюжком. б) Робота з картками. Характеристика дійових осіб. - У вас на парті лежать картки-сюрпризи.Там написані слова. Прочитайте їх. - А тепер виберіть ті слова, які підходять до наших цапків, з’єднайте стрілочками. - Отже, що ми можемо сказати про цапків? Якими вони були? 7. Фізкультхвилинка (гімнастика для очей) Оченята роблять вправи: Вліво, вправо, вліво, вправо. Потім вгору, потім вниз Оченятами дивись! Водити очима ліворуч-праворуч, угору-вниз протягом 2 хв. 8. Складання діалогу ввічливих цапків. - Діти, а можна було вчинити по-іншому і не попадати у воду? - А як би ви це зробили? - А давайте складемо розмову між двома ввічливими цапками. Що б вони зробили? (привітались, запитали куди поспішаєш, вибачились) - Двоє учнів зараз нам це покажуть. - Розіграйте цей діалог у парах. 9. Слухання продовження казочки про двох кізочок. Слайд №16 - А кізочки поступили зовсім по-іншому. (запис) — На якій стежці зустрілися кізочки? — Чому вони не могли розминутися? — Що ж вони зробили? 10. Характеристика дійових осіб. Визначення головної думки твору - Хто ж виявився розумнішим? - А от якби ви були М.Коцюбинським, яку б ви назву підібрали? — Якими були кізочки? — Що повинні були зробити цапки, щоб не впасти у воду? — Чого вчить нас ця казка? (бути поступливими, розумними, чемними) VII. Підсумок уроку - Повернемося до нашого плану уроку і подивимося, чи все ми встигли? - А чому ми все зробили? ( були активні, швидкі) - Повернемося до теми уроку і зясуємо, чого ж нас навчив цей урок Слайд № 17 1. Зворотній зв’язок. Вправа «Цей урок мене вчив.....» - Цей урок поповнив мої знання - А яка ж тема була? ( повторюють) Слайд №18 — А що ж ви зрозуміли з цієї казки?? — Хто її автор? — А як ви думаєте, коли він писав цю казку, про кого він це писав, кого мав на увазі? ( нерозумних людей) 2. Аналіз і оцінка власної діяльності. - Підніміть руку ті, хто працював на повну силу. - А тепер ті, хто не виклався на всі 100% - А чому? Що вам завадило? - А чи сподобався вам цей урок? 3.Технологія «Мікрофон». Прийом «Незакінчене речення». ─ А що ви вдома розкажете батькам, що ви зрозуміли? Слайд №19 3. Оцінка роботи класу - А як ви вважаєте, ви заслужили на слово «Молодці»? Слайд №20 | |
Переглядів: 2375 | Завантажень: 542 | Коментарі: 5 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 1 | ||
| ||