Неділя, 05.05.2024, 10:56
Вітаю Вас Гість | RSS
Форма входу
Пошук
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 35
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Бузька ЗОШ І-ІІІ ступенів

Каталог файлів

Головна » Файли » МО » МО природничо-математичного циклу

План роботи МО природничо-математичного циклу
13.11.2014, 10:08

«Погоджено»

Заступник директора

з навчально-виховної роботи

Кравченко Г.В.

______________

 

«___» ________ 2014 р.

 

«Затверджено»

 

Т. в. о. директора школи

Кравченко О.В.

______________

 

«___» ________ 2014 р.

 

 

 

 

ПЛАН РОБОТИ

шкільного методичного

обєднання вчителів

природничо-математичного циклу

Бузької ЗОШ І – ІІІ ступенів

на 2014 – 2015 н.р.

Безымянный

Методобєднання вчителів

природничо – математичного циклу

 

 

Copy (1) of Img0088

 

C:\Documents and Settings\Администратор\Рабочий стол\ФОТО!!!!!\Img0090.JPG

Copy (2) of Img0088

Форманюк С.В.

вчитель математики               І   категорія

Гошва С. В.                          вчитель  хімії                                  вища категорія                         Старший учитель

Кравченко Г.В.

вчитель біології

вища категорія Старший учитель

 

 

 

 

Img0105

C:\Users\Матуся\Desktop\Безымянный.bmp

 

Базай Т.Я.

вчитель географії

ІІ категорія

 

 

Захожа Р.В.

вчитель фізики,

математики, інформатики

 

 

                  

           Аналіз  роботи методичного об’єднання вчителів

природничо-математичного циклу

за 2013-2014н.р.

     Природничо-математичний цикл наук, що вміщує фізику, хімію, біологію, географію, астрономію та математику, формує науковий світогляд, побудований на науково доведених фактах, теоріях, явищах природи. Саме в цьому полягає значення природничого циклу, його пріоритет перед іншими науками. Цей цикл вивчає також феномен людини, діяльність якої В.І.Вернадський вважав силою, яка перетворює вигляд Землі.

       В минулому 2013 – 2014 н.р. методичне об’єднання  працювало над проблемним питанням «Нові прогресивні технології – шлях до формування творчої особистості, життєвих компетентностей учнів». На початку 2013-2014 н. р. було сплановано роботу МО вчителів природничо-математичного циклу, де передбачено орієнтацію на інноваційні технології, інтерактивні методи підготовки та проведення уроків та позакласних заходів.      Методична робота була  спрямована на професійне зростання вчителя, удосконалення педагогічної майстерності. На засіданнях розглядались самі актуальні питання педагогіки, психології, методики викладання предметів природничо – математичного циклу.  В роботі застосовувалися такі форми діяльності як круглі столи, наукові конференції, де здійснювалися практичні обговорення та аналіз змісту навчальних програм, надавалася дієва допомога членам МО в реалізації завдань, що стоять перед педагогами. Відбулися, передбачені планом роботи, засідання шкільного МО, на яких проаналізовано рівень навченості учнів з базових предметів. Було опрацьовано нормативні документи Міністерства освіти та науки України,        відділу         освіти. 
   Цікава та продумана система позакласної роботи   сприяла  засвоєнню учнями основного матеріалу, допомагала посиленню інтересу учнів до предметів циклу

 (участь в предметних олімпіадах, написання творчих робіт, участь у конкурсах «Левеня»,  «Колосок», «Бобер», «Кенгуру»).  В рамках декади природничо-математичних наук було проведено багато цікавих традиційних заходів:

-       КВК «У світі математики»  7-8 кл., вчитель Форманюк С.В.;

-       біологічний турнір «Птахи – наші друзі»  8 кл., вчитель Кравченко Г.В.; 

-       «Подорож містом Хімтаун» 10 – 11 кл., вчитель Гошва С.В.;

-       «Математичний розумник»  5 – 6 кл., вчитель  Федіна Л.І.;

-       «Подорож в майбутнє»  5кл., «Міс фізика» 10 – 11 кл.,

вчитель  Захожа Р.В.

-       лінійка «Математика – цариця наук, фізика її рідна сестра»,

вч. Захожа Р.В., Федіна Л.І.

-       конкурс газет «Математика, фізика, хімія, біологія, географія – навколо нас».

    Вчителі природничо-математичного циклу проводили  роботу по підготовці обдарованих учнів до предметних олімпіад районного та обласного рівня. Так в районних  олімпіадах призерами стали:

       І місце – Коршунов  І. (7  клас, математика )  вч. Форманюк С.В.;

       ІІ місце – Кушмарак  К. (9 клас, математика)  вч. Форманюк С.В.;

 

       І місце – Формода  О. (10 клас,  біологія) вч. Кравченко Г.В.;

       ІІ місце – Формода  О. (10 клас, хімія)  вч. Гошва С.В.;

       ІІІ місце – Формода О. (10 клас, географія) вч. Базай Т.Я.

       В ІІІ етапі Всеукраїнських учнівських предметних олімпіад:

    ІІІ місце – Формода О. (10 клас, біологія)  вч. Кравченко Г.

    Потрібно зазначити, що останнім часом вчителями методичного об’єднання зроблені певні  кроки щодо формування уміння учнів здобувати інформацію з різних джерел, засвоювати, поповнювати, оцінювати її, застосовувати способи творчої діяльності учнів 10-11 класів в процесі цільової підготовки до незалежного зовнішнього оцінювання.

      Проаналізувавши роботу методоб’єднання, визначено такі проблеми:
- недостатній рівень науково-методичного забезпечення з предметів;
-  в недостатній мірі використовуються сучасні педагогічні та інформаційні технології під час викладання природничо-математичних дисциплін.
 

 

Мета роботи МО:

 

Активізувати творчий потенціал кожного вчителя методичного об’єднання. Надавати допомогу вчителям у розвитку та підвищення професійної компетентності.

 

Основні завдання роботи

 шкільного методичного об'єднання

на 2014 -2015 н.р.

1.     Забезпечення методичного та психолого-педагогічного супроводів стандартизації якісної базової та повної загальної середньої освіти.

2.     Запровадження гнучких моделей організації навчально-виховного процесу відповідно до здібностей та нахилів учнів.

3.     Вдосконалення якості викладання предметів шляхом використання сучасних педагогічних та  інформаційних технологій .

4.     Забезпечення умов для безперервного зростання рівня педагогічної майстерності вчителів через координацію зусиль методичних структур різного рівня.

5.     Розвивати інтерес учнів до науково-дослідницької та експериментальної роботи.

6.     Продовжувати роботу по обладнанню навчальних кабінетів у відповідності із вимогами чинного законодавства.

7.     Орієнтувати допрофільну та профільну спеціалізацію школи у контексті задоволення реальних потреб учнів, батьків, громадськості.

8.     Використовувати системний підхід до організації роботи зі здібними та обдарованими учнями.

9.      Продовжувати самоосвіту педагогів, особливо шляхом вивчення матеріалів педагогічної преси, науково - практичних семінарів, навчання на курсах підвищення кваліфікації, обміну з колегами.

                                   Проблемне питання школи

«Використання сучасних педагогічних та інформаційних технологій в освітньому процесі для активізації творчого потенціалу учнів»

 


    1. Проблемні питання, над якими працюють учителі методобєднання

 

 

ПІБ учителя

 

 

Проблемне питання

1.

Форманюк Світлана Василівна

 Активізації творчої пізнавальної діяльності учнів шляхом використання інноваційних технологій.

2.

Кравченко Галина Володимирівна

Формування пізнавальної активності учнів на уроках біології шляхом використання інноваційних технологій

3.

Гошва Софія Василівна

Розвиток творчих здібностей учнів, прищеплення інтересу до вивчення хімії шляхом впровадженя елементів особистсно-орієнтованої системи навчання.

4.

Базай Тетяна Яківна

Організація ефективної пізнавальної діяльності учнів на уроках географії шляхом використання елементів сучасних інноваційних технологій

5.

Захожа Раїса Валеріївна

 Впровадження елементів сучасних інноваційних технологій на уроках фізики і математики

 

 

 

 

Загальна відомість про членів МО

 

 

         ПІБ учителя

 

Навантаження, год

Кваліфікаційна

категорія

Педагогічний

стаж, років

1.

Форманюк Світлана Василівна

 24

 І

 31

2.

Кравченко Галина Володимирівна

12,5

Вища

30

3.

Гошва Софія Василівна

17

Вища

42

4.

Базай Тетяна Яківна

8

ІІ

18

5.

Захожа Раїса Валеріївна

23,5

-          

3

 

 

 Проходження атестації, присвоєння категорії

 

 

ПІБ учителя

Кваліфікаційна

категорія

Звання

Рік присвоєння

Рік підтвердження

Нагороди

1.

Форманюк Світлана Василівна

 І

 

 1995

 2011

 Грамоти відділу освіти, управління освіти, міністерства освіти

2.

Кравченко Галина Володимирівна

Вища

Старший учитель

1997

2012

Грамоти відділу освіти, управління освіти, міністерства освіти

3.

Гошва Софія Василівна

Вища

Старший учитель

1993

2010

Грамоти відділу освіти, управління освіти

4.

Базай Тетяна Яківна

ІІ

 

2010

2010

 

5.

Захожа Раїса Валеріївна

-          

 

 

 

 

 

 

 

Засідання №1

Тема: про підсумки роботи МО вчителів природничо-математичного циклу

 за 2013-2014 н.р. та перспективи діяльності на 2014-2015 н.р.

Мета: проаналізувати діяльність МО вчителів природничо-математичного циклу  у 2013-2014 н.р. та визначити пріоритетні напрямки в роботі МО у поточному навчальному році.

Форма проведення: звіт, інформація.

Дата проведення: 05 вересня 2014 року.

 

з/п

Основні питання до розгляду

Відповідальний за підготовку питання

Примітка

 

1

Про підсумки роботи МО вчителів природничо-математичного циклу за 2013-2014 н.р.

Кравченко Г.В.

 Звіт

2

Обговорення та затвердження плану роботи МО вчителів природничо-математичного циклу на 2014-2015 н.р.

Форманюк С.В.

Інформація

3

Ознайомлення та обговорення інструктивно-методичних матеріалів Міністерства освіти і науки України, МОІППО  щодо викладання навчальних предметів у 2014-2015 н.р.  

Аналіз навчальних програм, підручників, додаткової літератури.

 Особливості викладання у 5,6 класах

Кравченко Г.В.

Інформація

Обговорення

4

Обговорення  та погодження календарно-тематичних планів вчителів, що викладають предмети природничо-математичного циклу

Форманюк С.В.

Обговорення

5

Про результати зовнішнього  незалежного оцінювання.

 

Кравченко Г.В.

Виступ

6

Організація підготовки до участі у І та ІІ етапах Всеукраїнських учнівських олімпіад предметів природничо-математичного циклу 

Кравченко Г.В.

Виступ

7

Єдині вимоги до організації навчально-виховного процесу у 5-му класі

Кравченко Г.В.

Виступ

 

 

                                

                                    Робота між засіданнями 1

 

 

Зміст роботи

Термін виконання

1

 

Взяти участь у педчитаннях «Креативність – важлива умова розвитку інноваційної та успішної особистості»

Листопад

2

 

Ознайомлення з новинками психолого-педагогічної літератури, нормативними документами та рекомендаціями

 

Жовтень - листопад

3

 

Взяти участь в засіданні круглого стола з елементами тренінгу «Розвиток креативних здібностей учнів»

Листопад

4

 

Організація роботи з обдарованими учнями, проведення

І туру олімпіад з базових дисциплін, обговорення претендентів для участі в ІІ турі предметних  олімпіад

Вересень- жовтень

 

5

 

Вивчення й аналіз пілручників для 6 класу

 

Вересень

 

6

 

Випуск методичного бюлетня

 

Листопад

7

 

Психодіагностичний глосарій «Методика для діагностики соціально – психологічного клімату в організації»

Жовтень

8

Підготовка та участь у проведенні  педагогічної ради  «Впровадження нових інноваційних та інформаційних технологій учителями школи як пріорітетний шлях розвитку сучасної освіти»

Листопад

9

Підготовка до наступного засідання МО

 

 

                                     Засідання №2

 

 

 

Тема:  «Розвиток інформаційних компетентностей учнів засобами сучасних комунікацій»

Мета: вдосконалення шляхів формування освіченої особистості засобами сучасних комунікацій.

Форма проведення: круглий стіл, інформація, обмін досвідом.

Дата проведення: 15 грудня  2014 року.

 

з/п

Основні питання до розгляду

Відповідальний за підготовку питання

Примітка

 

1

Інновації у навчальному процесі. Сучасні комунікації та інформаційні технології. 

 

Форманюк С.В.

Виступ

2

Круглий стіл.  Обмін досвідом:

  • використання інформаційно – комунікативних технологій навчання на уроках географії;
  • застосування інноваційних технологій на уроках фізики;
  • впровадження нетрадиційних форм та методів роботи на уроках біології.

Базай Т.Я.

Захожа Р.В.

 

Кравченко Г.В.

Бесіда за круглим столом

 

3

Підвищення ефективності навчання природознавству на засадах Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти.

Гошва С.В.

Виступ

4

 Про наслідки проведення шкільних та районних олімпіад. Визначення методів та форм роботи з обдарованими дітьми

Кравченко Г.В.

Аналіз

5

Огляд фахової періодики

 

Степанюк Л.В.

 

Робота між засіданнями 2

 

з/п

Зміст роботи

 

Термін виконання

1

 

Взяти участь у педчитаннях:

  • Продуктивна технологія за І.П.Підласим.
  • Технологія формування позитивного мислення.

 

Січень

Березень

2

 

Бесіда за круглим столом «Безперервна освіта вчителя – необхідна умова підвищення професійної маїстерності, готовності до інноваційної діяльності »

Лютий

 

3

 

Психодіагностичний глосарій «Стиль викладання»

Березень

4

 

Підготовка та проведення декади природничо – математичних наук  (за окремим планом)

Лютий

 

5

 

Проведення відкритих уроків  (згідно графіка)

Січень - березень

 

6

 

Звіт про курсову перепідготовку вчителя географії Базай Т.Я

 

Січень

 

7

 

Підготовка до наступного засідання МО

 

 

 

 

Засідання №3

 

Тема:  «Творче  мислення   учнів: формування, розвиток,  перспективи»

 

Мета: вдосконалення шляхів формування освіченої особистості шляхом розвитку творчого мислення.

Форма проведення: круглий стіл, диспут, інформація, обмін досвідом.

Дата проведення: 18 березня  2015 року.

 

Зміст роботи

Відповідальний за проведення

 

Примітка

1

 

 

     Творче  мислення  учнів:

 формування, розвиток, перспективи

Форманюк С.В.

Виступ

2

        Диспут на тему

 «Алгоритми    творчості»

Вчителі природничо – математичного циклу

Обговорення

3

    Засідання за круглим столом

 «Проблемне навчання як один із засобів розвитку пізнавальних та творчих здібностей учнів»

Гошва С.В.

Вчителі природничо – математичного циклу

Виступ

Обговорення

4

Аналіз проведення декади природничо – математичних наук,  обговорення  відкритих уроків

Вчителі природничо – математичного циклу

Аналіз

5

    Палітра педагогічного досвіду.

 Звіти учителів про самоосвітню діяльність

Вчителі природничо – математичного циклу

Звіт

6

Огляд фахової періодики

Степанюк Л.В.

 

 

 

 

Робота між засіданнями 3

 

Зміст роботи

Термін виконання

1

 

Методичне лото «Проектуємо модель уроку разом»

 

Березень

2

 

Підготовка учнів до участі в конкурсах: «Колосок - 2015»,

 «Кенгуру – 2015»,  «Левеня – 2015»

 

Березень

3

 

Організація повторення вивченого матеріалу,  підготовка до ДПА, ЗНО. Участь в оперативних  нарадах з підготовки до проведення ДПА та ЗНО з предметів природничо – математичного циклу

 

Березень – травень

4

Взаємовідвідування уроків

Березень – травень

5

 

Підготовка до підсумкових  контрольних робіт  за ІІ семестр, рік.

 

Березень – травень

6

Проведення відкритих уроків  (згідно графіка)

Березень –квітень

7

 

Ознайомлення, вивчення й аналіз нормативних та інструктивно-методичних матеріалів, вироблення рекомендацій з їх впровадження в навчально-виховний процес

 

Березень –квітень

8

 

Підготовка до наступного МО

 

 

 

 

 

Засідання №4

Тема: організація підготовки до проведення ДПА та ЗНО з предметів природничо – математичного циклу циклу.

 

Мета: обговорити методичні матеріали до ДПА з предметів  природничо – математичного циклу.

 

Форма проведення: інформація, повідомлення, звіт.

 

Дата проведення:    травень  2015 року.

 

Зміст роботи

Відповідальний за проведення

Примітка

1

Аналіз виконання навчальних програм та річних контрольних робіт за текстами адміністрації школи

Вчителі природничо – математичного циклу

Аналіз

2

Аналіз участі учнів у предметних конкурсах

Вчителі природничо – математичного циклу

Аналіз

3

Звіт про роботу шкільного методичного об’єднання учителів математики, фізики,  інформатики, біології, хімії та географії.

Звіти вчителів про самоосвіту.

Форманюк С.В.

Звіт

4

   Панорама методичних перспектив. Обговорення пропозицій щодо планування роботи методичного об’єднання на наступний навчальний рік

Форманюк С.В.

Вчителі природничо – математичного циклу

Обговорення

5

Організація та проведення державної підсумкової атестації з предметів та підготовка до ЗНО.

 
Обговорення матеріалів для ДПА  у 9 та 11 класах з предметів природничо-математичного циклу

 

Вчителі природничо – математичного циклу

Обговорення

6

Огляд фахової періодики

Степанюк Л.В.

 

 

 

 

        

                                    Відкриті уроки, їх результативність

 

 

з/п

ПІБ учителя

 

 

Тема відкритого уроку

Клас

Дата

Відгуки

1.

Форманюк

 Світлана

 Василівна

 

 

«Арифметична прогресія»

 

9

 

Березень

 

2

Кравченко

 Галина Володимирівна

  

«Загальна характеристика царства Гриби»

 

7

 

 

 

Квітень

 

 

3.

Гошва

 Софія

Василівна

«Періодичний закон

 і періодична система хімічних елементів Д.І.Менделєєва»

 

 

8

 

Лютий

 

 

 

 

 

4.

Базай

Тетяна

Яківна

 

«Євразія – найбільший материк  Землі»

 

7

 

Лютий

 

 

 

 

 

5.

Захожа

Раїса

Валеріївна

 

«Механічна робота»

8

 

Січень

 

 

 

 

 

 

 

 

                                        Переможці олімпіад, творчих конкурсів

 

 

Предмет  

Прізвище, ім'я учня

Клас

ПІБ учителя

Район

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Область

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Україна

 

 

 

 

 

МАН

 

 

 

 

Міжнародні та Всеукраїнські інтерактивні конкурси

Хімія

 

 

 

 

 

 

 

Біологія

 

 

 

 

 

 

 

Математика

 

 

 

 

 

 

 

Географія

 

 

 

 

 

 

 

Фізика

 

 

 

 

 

 

 

Інформатика

 

 

 

 

 

 

 

Астрономія

 

 

 

 

 

 

 

Графік взаємовідвідування уроків

 

 

 

ПІБ вчителя

 

 

Форманюк С.В.

учитель математики

 

Кравченко Г.В.

учитель біології

 

Гошва С.В.

учитель хімії

 

Базай Т.Я.

учитель географії

 

Захожа Р.В.

учитель фізики, математики, інформатики

1.

Форманюк Світлана Василівна

 

Лютий, квітень

Жовтень, січень

Грудень, лютий

Вересень, травень

2.

Кравченко Галина Володимирівна

Грудень, лютий

 

Вересень, березень

Січень, березень

Жовтень, квітень

3.

Гошва Софія Василівна

Листопад, квітень

Вересень, січень

 

Жовтень, травень

Листопад, січень

4.

Базай Тетяна Яківна

Вересень, травень

Листопад, травень

Грудень, лютий

 

Лютий, березень

5.

Захожа Раїса Валеріївна

Жовтень, лютий

Грудень, березень

Листопад, квітень

Вересень, листопад

 

 

 

 

 

 

                                           

Категорія: МО природничо-математичного циклу | Додав: Raisa5559
Переглядів: 2377 | Завантажень: 0 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: